We believe in Retro
Veja 2006.02.08. 14:52
Retro az igényesek és pénzesek márkája!
{És az én kedvencem!!:)}
*!!!We believe in Retro!!!*
A Retro Jeans farmerek és termékek az új évezreddel együtt 2001-ben érkeztek meg Magyarországra. Ez a dinamikusan fejlődő magyar-olasz cég egy olyan piaci szegmensbe találta meg helyét, ahol eddig hiányzott egy minőségileg a felső, de árban a közép kategóriában elhelyezkedő márka. [Khm, nem olyan közepes árkategóriájú...] A márka dinamikus, fiatalos, vagány és egyben "Trendi" is. Röviden talán így aposztrofálni a RETRO-t.
Mi is valójában az a Retro filozófia amit egyszerűen csak a " We believe in Retro" szlogennel fogalmaztak meg. Hisznek a természetes anyagok használatában. (pamut, len, gyapjú) Hisznek a különböző stílusjegyek összekapcsolhatóságában. ( military a farmerrel, jogging trend a jeans -hez kapcsolódva ) Hisznek a folyamatos megújulásban. (évközi új kollekciók, új trendek, folyamatos újdonságok) ...és legfőbbképpen hisznek a közvetlen, baráti kontaktus kialakításában a vevőkkel kapcsolatosan. [Jaja, télleg!! Sokat szoktak közbe dumcsizni velem!!:)] Ezt tapasztalhatod bármelyik boltban is jársz. Bárhová betérsz úgy érzed itt barátok várnak rád, akikre mindenben támaszkodhatsz. Trend és öltözködési tanácsadás, közvetlen vevőorientált kiszolgálás, törzsvásárlói rendszer. És még hosszan sorolhatnánk. De ezek csak papírra vetett betűk.
Inkább éld át te is és keresd a te saját Retro -dat a boltokban.
Kinek is szól a Retro? Mindenkinek akinek egy kicsit is fontos hogy más legyen mint az utca homogén szürke tömege. Mindenkinek aki a megbízható kiváló minőség mellé elfogadható, pénztárca barát árat szeretne.[Anyám a 30res gatyát nem gondolja baráti árnak!!:)] Mindenkinek aki fiatal vagy annak érzi magát. Tini kortól az "arany korig". Mindenkinek aki jól szeretné érezni magát új "bőrében". Mindenkinek akit ismerünk és mindenkinek akit még nem.
Mit is jelent a Retro szó? "Visszanyúlás" a különböző korok, stílusok, irányzatok közé. Egyesíteni a már bevált jót a friss, üde, lüktető XXI. századi dinamizmussal. Az irányzatok között mindenki kedvére válogathat. A basic jeans és street wear ruházaton kívül kínálatunkban megtalálható még a military, a fashion vagy akár a jogging vonal is. Folyamatos megújulással biztos lehetsz benne, hogy mindig új termékekkel találkozol.
By: Retro
|
A Retro története – négy év alatt lett piacvezető márka |
A Retro márka magyarországi története abszolút sikersztori: 2001-ben jelent meg nálunk és négy év alatt piacvezetővé vált. Olyannyira, hogy a gyártó cég máris telítette a hazai piacot, és a régió nagyvárosaiban (pl. Prága, Varsó) tervezi a terjeszkedést – tudtuk meg Bencze Zsolttól, a Retro Jeans pénzügyi igazgatójától. A magyar–olasz cég 15 éve kizárólagos forgalmazója a Replay márkának is.
|
|
Az első Retro üzlet elindításakor még maguk a tulajdonosok sem gondolták volna, hogy ennyire megkedvelik a vásárlók a márkát. A dinamikus forgalomnövekedés azonban újabb és újabb boltok nyitását eredményezte, így mára már tíz saját és húsz franchise üzlettel rendelkezik a cég.
Maga a Retro az ügyvezetőnek köszönheti létét, aki felfigyelt rá, hogy a farmermárkák között van egy olyan piaci szegmens, amelyre építve érdemes új márkával kísérletezni: ez pedig a jó minőségű termék, az olcsó és a drága árkategória között. A Retro azoknak készül, akik szeretnének divatosan öltözködni, „trendik” lenni, meg tudják fizetni a közép-árkategóriát, ugyanakkor nem akarnak tömegárut viselni. [Soha nem fogom elhinni, hogy a Retro középkategóriás!! Soha!!] A Retro termékek – hazai gyártmányról lévén szó, tehát nem kell importálni – nem taroznak a luxus árkategóriába. [SOHA!!!] A Retro Jeans fontosnak tartja, hogy termékeit ne csak márkahűségből vásárolják, hanem azért, mert elégedettek a minőségével, mint ahogy szükségszerűen egyedinek, exkluzívnak is kell lennie, hogy ne minden emberről ez köszönjön vissza A cég szerint nem lehet eladni egy terméket pusztán azzal, hogy „jó ára” van, ahhoz megfelelő minőségnek és fazonnak kell társulnia. Először olyat kell alkotni, ami tetszik a vásárlónak, azután lehet az árról beszélni – tette hozzá Bencze Zsolt. Mind Retro, mind Replay márkájú termékek kaphatók outlet centerekben is. [Jejeee!!:)] Habár ezek az üzletek egyelőre még újdonságnak számítanak Magyarországon, forgalmuk jelentősen nőtt megjelenésük óta, a vevők többsége ugyanis szívesebben vásárol outlet centerekben mint plázákban. E boltoknak a fő sajátossága a vásárlóknak kedvez, az itt található termékek ugyanis csak három hónapig szezonálisak (vagyis előállítási áron kaphatók), azután leértékelődnek. Sajnos ez azt is jelenti, hogy az eladóra (és a márkatulajdonosra) utána „ráragadhat” a termék. Azok, akik outletben értékesítik termékeiket, számolnak ezzel, mint ahogy azzal is, hogy még ha teljes áron értékesítik is az árut, legjobb esetben is csak visszakapják a pénzünket, de hasznuk soha nem lesz belőle, nem is ez a céljuk. A tapasztalat azt mutatja, hogy vásárlás szempontjából nagy különbség van az outlet és a szezonális áruk között. Sokan keresik az outlet termékeket féláron, mert azok gyakran minőségben és mennyiségben nem állnak távol a szezonális termékektől – értékesítés szempontjából azonban elvonják a vásárlóerőt a márka- és egyéb boltoktól. A Retro Jeans a közeljövő fő stratégiai lépésének a külföldi értékesítés beindítását tartja, ami új üzletek nyitása mellett újabb franchise-partnerekkel való együttműködést is jelent. Első körben a Magyarországhoz hasonló méretű gazdasággal rendelkező (szomszédos) országokat célozzák meg, a cég szerint azonban e téren jelentősebb piaci mozgás 2007 előtt nem várható.
By: Napi Info |
Ui.: A Retro egy nagyon cool dolog!! Imádom! Akinek van pénze az fizesse ki mert megéri, de aki nem annyira pénzes az Kenvelozzon...
DE KÖNYI; LEGYETEK VELÜNK EGYÜTT A TERMÉKHAMISÍTÁS ELLEN!!!!
Puxo: Veja
|